Навіщо великим компаніям чат-боти?

07 лютого 2017
Навіщо великим компаніям чат-боти?

Новий тренд серед великих зарубіжних і українських компаній – впровадження чат-ботів. ПриватБанк, «Київстар», WOG, «Нова пошта» вже задіюють ботів для спілкування з клієнтами та виконання інших важливих завдань, і кількість таких компаній стрімко зростає. Навіщо гіганти ринку впроваджують ботів?

Економія бюджету

Компанія WOG розробила бота WOGPRIDE Bot, який відповідає на найпоширеніші запитання користувачів у Facebook і Telegram. Бот надає розгорнуті відповіді, а якщо клієнту потрібна додаткова інформація, він звертається до звичайного оператора.

Навіщо великим компаніям чат-боти? (1)

Наразі продукт тестують. Згодом компанія має намір його допрацювати та зробити автономним. До слова, розробка віртуального співрозмовника коштувала WOG дві зарплати працівника. За словами голови цифрової мережі заправок Дмитра Демідова, вдосконалений бот допоможе заощадити істотну частину бюджету.

Додатковий канал комунікації

«Нова пошта» пішла іншим шляхом, запровадивши Viber-бота в якості онлайн-каналу для самообслуговування. Бот допомагає користувачам знайти найближче відділення пошти, стежити за доставкою посилки, зв'язатися з кур'єром, розрахувати вартість відправки та багато іншого. Згодом чат-бот навчиться обробляти всі популярні запити.

Навіщо великим компаніям чат-боти? (2)

Завдяки чат-боту «Нова пошта» розширила канали зв'язку з клієнтами та вийшла на новий рівень обслуговування.

Повноцінні співпрацівники

Найпопулярнішими ботами в Україні сьогодні є віртуальний співрозмовник ПриватБанку та бот Зоряна від «Київстар».

ПриватБанк вже 12 років поспіль працює з ботами. Не дивно, що минулого року віртуальні співрозмовники обробляли приблизно 60% запитів в онлайн-чатах. На оператора клієнта перемикали лише у випадках, коли він ставив нестандартні запитання. Отже, чат-боти замінили величезну кількість співробітників компанії та істотно підвищили якість обслуговування клієнтів. Завдяки ботам банк щорічно заощаджує мільйони гривень.

Навіщо великим компаніям чат-боти? (3)

Київстарівська Зоряна працює вже майже рік, спілкуючись з клієнтами на сайті, у Facebook, Telegram і Viber. Зоряна двомовна та на даний момент обробляє 10% запитів. Фактично один бот замінив 100 операторів, отже, компанія заощаджує близько 6 мільйонів гривень на рік.

Переваги для малого бізнесу

Чат-боти здатні принести прибуток не лише великим компаніям, але й малому бізнесу. Скажімо, віртуальний співрозмовник стане у нагоді в невеличкому ресторані. Він прийматиме замовлення, розповідатиме про меню, розважатиме клієнтів смішними жартами та фотографіями під час приготування страв. Однією кнопкою клієнти замовлятимуть їжу додому завдяки чат-боту.

Ціна питання

Російська компанія «Наносемантіка», яка розробила Зоряну для «Київстар», розповіла, що функціональний бот невеликій фірмі коштуватиме $500-1000. Боти на кшталт Зоряни коштують дорожче – від $11 тисяч. Однак, як було зазначено вище, такі програми заощаджують мільйони та швидко повертають кшоти. Отже, розробка бота – це вигідна інвестиція у розвиток компанії.

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії