У «Яндексі» розробили власного голосового помічника – «Алісу»

11 жовтня 2017
У «Яндексі» розробили власного голосового помічника – «Алісу»

«Яндекс» представив свій аналог голосового помічника під назвою «Аліса».

Функціонал системи включає в себе реагування на запити користувача і надання відповідної інформації. «Аліса» може відкрити запитуваний сайт, вивести прогноз погоди, карту пробок, відкрити програму на смартфоні або розповісти анекдот.

Розробники стверджують, що «Аліса» здатна запам'ятовувати контекст, щоб запропонувати варіанти інформації, яка цікавить користувача.

Зараз помічник доступний у додатку «Яндекса» для iOS і Android.

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії