У 86% випадків чат-бот допоможе користувачеві вирішити його проблему

Розробники сервісу SnatchBot проаналізували 6000 діалогів користувачів з чат-ботами і дійшли висновку, що лише у 14% випадків звернень боти не справляються із запитами і направляють клієнтів на операторів компанії.
Згідно з дослідженням, тривалість спілкування людини з ботом – 1,5 хвилини. Серед сфер діяльності, де використовувалися чат-боти найчастіше, – освіта, електронна комерція, фінанси, юриспруденція, страхові служби.
Співзасновник чат-платформи Sherlock Platform, В'ячеслав Попков, відзначає, що в Росії тренд чат-ботів не настільки розповсюджений, як в інших країнах. До того ж, система інтеграції ботів у бізнес, яка є зараз, не завжди може допомогти клієнтам вирішити їхні питання. Фахівець переконаний, що багато людей і зараз не до кінця розуміють, навіщо чат-боти потрібні, і сприймають їх як розробки-приклади ІІ.
Нагадаємо, що SnatchBot відкрив перший у світі магазин з чат-ботами – майданчик для спрощеного способу розробки і реалізації віртуальних помічників.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!