У 86% випадків чат-бот допоможе користувачеві вирішити його проблему

22 грудня 2017
У 86% випадків чат-бот допоможе користувачеві вирішити його проблему

Розробники сервісу SnatchBot проаналізували 6000 діалогів користувачів з чат-ботами і дійшли висновку, що лише у 14% випадків звернень боти не справляються із запитами і направляють клієнтів на операторів компанії.

Згідно з дослідженням, тривалість спілкування людини з ботом – 1,5 хвилини. Серед сфер діяльності, де використовувалися чат-боти найчастіше, – освіта, електронна комерція, фінанси, юриспруденція, страхові служби.

Співзасновник чат-платформи Sherlock Platform, В'ячеслав Попков, відзначає, що в Росії тренд чат-ботів не настільки розповсюджений, як в інших країнах. До того ж, система інтеграції ботів у бізнес, яка є зараз, не завжди може допомогти клієнтам вирішити їхні питання. Фахівець переконаний, що багато людей і зараз не до кінця розуміють, навіщо чат-боти потрібні, і сприймають їх як розробки-приклади ІІ.

Нагадаємо, що SnatchBot відкрив перший у світі магазин з чат-ботами – майданчик для спрощеного способу розробки і реалізації віртуальних помічників.

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії