У 2018 році AI-чати стануть повноцінною заміною операторів служби підтримки

Онлайн-видання VentureBeat опублікувало підсумки дослідження про ставлення американців до чатів, які засновані на AI-алгоритмах. Згідно з результатами досліджень, 9 із 10 осіб оберуть AI-чат, ніж спілкування з операторами служби підтримки.
Відповідно до прогнозів аналітиків, у 2018 році організації будуть активно працювати над впровадженням таких додатків. Це необхідно для поліпшення комунікацій з існуючими користувачами, залучення нових клієнтів і персоналізації діалогів між ботом і людиною.
У поточному році такі компанії, як Apple, Facebook, Google і Amazon, вже запустили власні чат-боти. Щодо планів на 2018-й – зробити штучний інтелект, який розмовляє, головним інструментом для спілкування з клієнтами.
Приклади сервісів
Customer Chat від Facebook – плагін, який фірма може завантажити на свій веб-сайт для обміну повідомленнями з користувачами. Якщо людина залишає платформу, вся меседж-історія зберігається. При необхідності, спілкування можна продовжити на мобільному телефоні через спеціальний додаток.
Business Chat від Apple – чат для роботи з клієнтами у форматі повідомлень. У ньому можна відповідати на запити, планувати зустрічі або проводити платіжні транзакції. З кожною новою функцією у цьому сервісі, iMessage стає потужним інструментом, який є оптимальним аналогом звичних форм зворотного зв'язку на веб-сайтах брендів.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!