«Укрпошта» запускає чат-ботів. Перший з'явився в Telegram

18 вересня 2017
«Укрпошта» запускає чат-ботів. Перший з'явився в Telegram

ПАТ «Укрпошта» активно веде роботу щодо інновацій. Так, новим кроком щодо удосконалення контакту з користувачами, стало створення чат-ботів для популярних месенджерів. Перший з'явився в Telegram за такою адресою: t.me/ukrposhta_chatbot.

Завдяки новому інструменту, клієнти поштової служби зможуть шукати та відслідковувати свої відправлення, отримувати повідомлення про зміну їх поточного статусу, шукати відділення за індексом на електронній мапі, а також отримувати консультації стосовно базових тарифних ставок.

У наступних доповненнях планується додати мовні модулі та зручний тарифний калькулятор. Щоб запропонувати інші поліпшення, користувачі можуть залишити відгук на сторінці компанії в соцмережі Facebook.

Далі «Укрпошта» має намір додати своїх чат-ботів до інших популярних месенджерів – Viber і Messenger (Facebook).

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії