Статистика використання ботів у «ПриватБанку». Доповідь на ChatBot Conference

29 березня на ChatBot Conference керівник «Чат онлайн» «ПриватБанку» Юлія Гусєва розповість, як працюють боти найбільшого банку України.
Тема виступу: «Боти в "ПриватБанку". Жива статистика».
Онлайн-чат «ПриватБанку» – це безкоштовна послуга, призначена для швидкого та повного інформування клієнтів, вирішення проблемних ситуацій, консультацій з різних питань і т.д. Служба підтримки працює 24 години на добу сім днів на тиждень, а час обробки запиту триває менше за хвилину.
Таку високу якість клієнтської підтримки «ПриватБанк» досягає завдяки чат-ботам. На конференції керівник онлайн-чату розповість, які саме функції виконують віртуальні співрозмовники та як банк заощаджує величезні кошти на зарплатах співробітникам.
Учасники конференції дізнаються:
- скільки ботів у «ПриватБанку»;
- як працюють боти в «ПриватБанку» (статистика, цифри, цікаві факти).
Юлія Гусєва – фахівець галузі роботи контактних центрів «ПриватБанку» (вхідної телефонії та підтримки «Чат онлайн»). Курує багатьма проектами і працює з VIP-клієнтами фінансової установи.
Бізнес-конференція ChatBot Conference відбудеться 29 березня в БЦ «Парус». Встигніть зареєструватися: chatbotconf.com.ua/uk/registration.