«Шубербот» – бот, який аналізує пікові навантаження в Uber

20 вересня 2017
«Шубербот» – бот, який аналізує пікові навантаження в Uber

Багатьох киян дратують коливання коефіцієнтів у сервісі Uber під час пікових періодів. Щоб спростити способи стеження за зміною цього коефіцієнта, програміст Антон Библя за одну ніч створив чат-бота «Шубербот» в Telegram. Його основна функція – швидко оповіщати користувача, коли йому буде доступним замовлення таксі за середньою вартістю.

Ідея у автора виникла після того, як він сам зіткнувся з подібною проблемою. Так, вже існує спеціальний додаток, які виконує таку ж функцію, але він не є безкоштовним і вимагає додаткового завантаження на смартфон. Тому чат-бот – це прекрасне вирішення проблеми, і кожен може скористатися ним швидко і безкоштовно.

Як працює чат-бот? Достатньо лише в месенджері ввести @shuberbot і відправити йому в повідомленні стартову і фінішну локації. У відповідь бот відправить повідомлення користувачеві про зниження ціни. Якщо ж немає коефіцієнта - бот також про це повідомить.

Бот цікавий тим, що спілкується в жартівливому форматі, іноді використовуючи жаргонну лексику. Говорить він українською і російською мовами. Бот не турбуватиме користувача величезною кількістю повідомлень, що теж є приємним.

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії