Чому чат-боти витісняють інші інструменти для спілкування? інфографіка
29 червня 2017

За даними ресурсу BI Intelligence, минулого року додатки для спілкування використовували 4,1 мільярда користувачів, 60% з яких надавали перевагу месенджерам. Не дивно, що сьогодні компанії застосовують саме цей канал зв'язку для налагодження кращого контакту з постійними клієнтами та залучення нових споживачів. Стають у нагоді тут розумні чат-боти, які беруть на себе широке коло обов'язків: приймання замовлень, клієнтську підтримку, бізнес-консультації в режимі 24/7 та інше.
Пропонуємо вашій увазі корисну інфографіку, де видно, як розвивався штучний інтелект, чому підприємцям вигідно використовувати месенджери та які можливості мають сучасні AI-боти.