Чому чат-боти витісняють інші інструменти для спілкування? інфографіка

29 червня 2017
Чому чат-боти витісняють інші інструменти для спілкування? інфографіка

За даними ресурсу BI Intelligence, минулого року додатки для спілкування використовували 4,1 мільярда користувачів, 60% з яких надавали перевагу месенджерам. Не дивно, що сьогодні компанії застосовують саме цей канал зв'язку для налагодження кращого контакту з постійними клієнтами та залучення нових споживачів. Стають у нагоді тут розумні чат-боти, які беруть на себе широке коло обов'язків: приймання замовлень, клієнтську підтримку, бізнес-консультації в режимі 24/7 та інше.

Пропонуємо вашій увазі корисну інфографіку, де видно, як розвивався штучний інтелект, чому підприємцям вигідно використовувати месенджери та які можливості мають сучасні AI-боти.

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії