Відкриття загальних каналів в Slack сприятиме взаємодії чат-ботів

Після того, як 12 вересня 2017- го в корпоративному месенджері Slack з'явилися загальні канали, компанії отримали можливість більш тісного і регулярного спілкування з партнерами. Проте представники компанії Slack вважають це лише першим кроком до нового етапу бізнес-співпраці.
Завдяки новим технологіям, вже зараз удосконалилися умови для ділового спілкування працівників різних компаній або співробітників з продавцями, підрядниками та фрилансерами. Але максимальна ефективність процесу буде забезпечена тоді, коли комунікація відбуватиметься між бізнес-ботами, які представляють інтереси різних компаній.
Наприклад, за той час, який інтернет-покупець витратить на відвідування сторінок 2-3 магазинів, його персональний бот вивчить пропозиції 1000 ресурсів. Він знайде рідкісний або найбільш привабливий за ціною товар, заощадивши при цьому на часі. У бізнесі різниця між витраченими і придбаними ресурсами буде ще суттєвішою.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!