Відкриття загальних каналів в Slack сприятиме взаємодії чат-ботів

19 вересня 2017
Відкриття загальних каналів в Slack сприятиме взаємодії чат-ботів

Після того, як 12 вересня 2017- го в корпоративному месенджері Slack з'явилися загальні канали, компанії отримали можливість більш тісного і регулярного спілкування з партнерами. Проте представники компанії Slack вважають це лише першим кроком до нового етапу бізнес-співпраці.

Завдяки новим технологіям, вже зараз удосконалилися умови для ділового спілкування працівників різних компаній або співробітників з продавцями, підрядниками та фрилансерами. Але максимальна ефективність процесу буде забезпечена тоді, коли комунікація відбуватиметься між бізнес-ботами, які представляють інтереси різних компаній.

Наприклад, за той час, який інтернет-покупець витратить на відвідування сторінок 2-3 магазинів, його персональний бот вивчить пропозиції 1000 ресурсів. Він знайде рідкісний або найбільш привабливий за ціною товар, заощадивши при цьому на часі. У бізнесі різниця між витраченими і придбаними ресурсами буде ще суттєвішою.

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії