«Ощадбанк» презентував новий сервіс у вигляді чат-бота

19 січня 2018
«Ощадбанк» презентував новий сервіс у вигляді чат-бота

«Ощадбанк» додав ще один засіб комунікації з клієнтами. Тепер користувачі можуть звертатися не лише до оператора, але й до чат-бота.

Новий онлайн-помічник обслуговує платіжні карти: рахунки, транзакції, зміни в лімітах, блокування кредиток. Якщо у людини є питання, яке не стосується обслуговування банківської карти, вона може зв'язатися через чат-бот з консультантом кол-центру.

Щоб скористатися сервісом, необхідно ввести номер мобільного телефону і авторизуватися за допомогою пароля, надісланого в SMS.

За словами керівника кол-центру «Ощадбанку» Анни Старик, установа вирішила надати ще один інструмент для швидкого спілкування з банком. Є ситуації, коли допомога потрібна миттєво, – цим і займаються чат-боти. У найближчому майбутньому бот банку буде доповнений іншими сервісами.

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії