«Ощадбанк» презентував новий сервіс у вигляді чат-бота

«Ощадбанк» додав ще один засіб комунікації з клієнтами. Тепер користувачі можуть звертатися не лише до оператора, але й до чат-бота.
Новий онлайн-помічник обслуговує платіжні карти: рахунки, транзакції, зміни в лімітах, блокування кредиток. Якщо у людини є питання, яке не стосується обслуговування банківської карти, вона може зв'язатися через чат-бот з консультантом кол-центру.
Щоб скористатися сервісом, необхідно ввести номер мобільного телефону і авторизуватися за допомогою пароля, надісланого в SMS.
За словами керівника кол-центру «Ощадбанку» Анни Старик, установа вирішила надати ще один інструмент для швидкого спілкування з банком. Є ситуації, коли допомога потрібна миттєво, – цим і займаються чат-боти. У найближчому майбутньому бот банку буде доповнений іншими сервісами.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!