«Нова пошта» запустила бота на платформі Viber
09 лютого 2017

Наприкінці літа 2016-го «Нова пошта» розпочала використовувати Viber, щоб повідомляти клієнтів про статус надісланих посилок. І ось тепер компанія розробила та запустила віртуального асистента в месенджері.
Функціональність сервісного бота наступна:
- відстеження статусу поштового відправлення за номером;
- швидкий виклик кур'єра;
- миттєвий розрахунок вартості доставки з урахуванням габаритів, ваги та цінності відправлення;
- визначення найближчого відділення пошти до місця розташування користувача (необхідно вказати точну адресу, включно з номером будинку);
- повідомлення про графік роботи конкретного відділення та непередбачувана затримка доставки через несприятливі погодні умови.
Щоб дізнатися про дії, які виконує віртуальний співрозмовник, достатньо задати будь-яку команду.
Знайти бота компанії «Нова пошта» досить просто – він відображається в публічних контактах.
Спілкування з ботом здійснюється так само, як з іншими користувачами. Програму розробляли для поточної версії месенджера Viber. Вона працює на мобільних гаджетах з ОС Android і iOS.