«Нова пошта» запустила бота на платформі Viber

09 лютого 2017
«Нова пошта» запустила бота на платформі Viber

Наприкінці літа 2016-го «Нова пошта» розпочала використовувати Viber, щоб повідомляти клієнтів про статус надісланих посилок. І ось тепер компанія розробила та запустила віртуального асистента в месенджері.

Функціональність сервісного бота наступна:

  • відстеження статусу поштового відправлення за номером;
  • швидкий виклик кур'єра;
  • миттєвий розрахунок вартості доставки з урахуванням габаритів, ваги та цінності відправлення;
  • визначення найближчого відділення пошти до місця розташування користувача (необхідно вказати точну адресу, включно з номером будинку);
  • повідомлення про графік роботи конкретного відділення та непередбачувана затримка доставки через несприятливі погодні умови.

Щоб дізнатися про дії, які виконує віртуальний співрозмовник, достатньо задати будь-яку команду.

«Нова пошта» запустила бота на платформі Viber

Знайти бота компанії «Нова пошта» досить просто – він відображається в публічних контактах.

Спілкування з ботом здійснюється так само, як з іншими користувачами. Програму розробляли для поточної версії месенджера Viber. Вона працює на мобільних гаджетах з ОС Android і iOS.

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії