«Київводоканал» впровадив чат-ботів для прийому показань лічильників води

02 жовтня 2017
«Київводоканал» впровадив чат-ботів для прийому показань лічильників води

Компанія ПАТ АК «Київводоканал» впровадила в месенджерах Telegram і Viber чат-ботів для збору показань лічильників води. Також наголосили, що спосіб внесення показань текстовим повідомленням на номер (044) 202-02-02 в додатку Viber вже не діє.

Відповідно до нової методики, користувачеві потрібно перейти згідно посилання і у Viber-чаті написати: «Доброго дня!». Щодо подальших кроків – сам чат-бот надає детальну інформацію.

Щоб внести показання, скориставшись Telegram, треба приєднатися до акаунта «Київводоканал» за посиланням і натиснути Start. Далі потрібно вказати особовий рахунок і надати актуальні дані.

Відповідна служба зауважила, що показання лічильників води приймаються з 10 числа до кінця місяця.

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії