«Київводоканал» впровадив чат-ботів для прийому показань лічильників води

Компанія ПАТ АК «Київводоканал» впровадила в месенджерах Telegram і Viber чат-ботів для збору показань лічильників води. Також наголосили, що спосіб внесення показань текстовим повідомленням на номер (044) 202-02-02 в додатку Viber вже не діє.
Відповідно до нової методики, користувачеві потрібно перейти згідно посилання і у Viber-чаті написати: «Доброго дня!». Щодо подальших кроків – сам чат-бот надає детальну інформацію.
Щоб внести показання, скориставшись Telegram, треба приєднатися до акаунта «Київводоканал» за посиланням і натиснути Start. Далі потрібно вказати особовий рахунок і надати актуальні дані.
Відповідна служба зауважила, що показання лічильників води приймаються з 10 числа до кінця місяця.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!