Кияни мають можливість cплачувати комунальні послуги завдяки чат-боту

02 березня 2017
Кияни мають можливість cплачувати комунальні послуги завдяки чат-боту

Представники Київської міськдержадміністрації (КМДА) повідомили, що відтепер столичні мешканці мають можливість використовувати чат-бота для сплати комунальних послуг.

Спеціальну програму для цього розробило КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

Щоб скористатися послугою, потрібно зайти у Facebook і в месенджері надіслати оповіщення боту «ГІОЦ». Або написати повідомлення з персональної сторінки центру.

До одного акаунту можливо підв'язати кілька об'єктів. Для авторизації слід ввести платіжний ID-код або сфотографувати та надіслати QR-код з квитанції. Після цього потрібно вказати, за яку послугу здійснюється оплата: опалення, гаряча чи холодна вода, електроенергія, т.д. А для безпосередньо сплати необхідно ввести номер карти.

За словами можновладців КМДА, впровадження чат-бота позбавить користувачів довжелезних черг, і сплатити комунальні послуги в кілька кліків стане можливим, не виходячи з дому.

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії