Кейс бота MojiHunt: як за 2 місяці набрати 300 тисяч підписників

На початку року Лев Кангін вирішив розробити ігрового Facebook-бота MojiHunt. Він зауважив, що люди часто грають в ігри формату «три в ряд», оскільки отримують задоволення від успішно виконаного завдання. Розробник переніс цю механіку в месенджери. Підсумок: за два місяці чат-бота додало 300 користувачів. Нижче ми розповімо, як Кангін привернув і утримав таку величезну аудиторію.
Про бота
Кангрін вже давно робив ботів на платформі Facebook, тому створити ігрового віртуального співрозмовника для нього було не важко.
В основу гри був покладений такий сценарій:
- бот відправляє користувачеві три повідомлення з групами емодзі;
- користувачеві потрібно обрати і відправити емодзі, які зустрічаються в групах найрідше – один раз;
- на це бот висилає смішну гіфку, пов'язану з правильною відповіддю.
У результаті користувач виконує завдання і отримує своєрідну «нагороду», яка покращить настрій.
Перша версія гри включала 20 рівнів і була створена на платформі PullString.
Про запуск
Розробник не хотів витрачати великі кошти на просування. Тому він записав відеоролик з екрану про можливості бота і опублікував його в соцмережі з оригінальним підведенням: «MojiHunt – найдурніша гра для месенджера. Щоб грати, вам знадобиться клавіатура з емодзі і палець. Убийте час і почніть грати прямо зараз». Після цього Кангрін запустив бота в тих країнах, де користувачі Facebook найчастіше використовували емодзі. Не минуло й шести годин, як з ботом почали спілкуватися три тисячі користувачів.
Про просування
Щоб збільшити залученість користувачів, розробник зробив ефективний маркетинговий хід: пообіцяв надати доступ до нових рівнів гри за низку нескладних дій. Гравцям потрібно було:
- лайкнути сторінку бота;
- поставити лайк відеозапису з ботом і поділитися нею з друзями;
- написати коментар з емодзі.
Підсумок: за місяць 7 мільйонів переглядів, 31 тисяча лайків і 12 тисяч коментарів. Крім того, чат-бот посів друге місце в рейтингу Chatbottle і про нього написали в Forbes.
Про збереження уваги користувачів
Після додавання нових рівнів, гра стала тривати не 5 хвилин, а 17. Однак в основному користувачі проходили всі рівні і більше не відчували цікавості до бота.
На щастя, Кангрін отримав пропозицію про співпрацю від канадської компанії, що випускає кепки з емодзі-липучками. Розробник погодився рекламувати її продукт і додав до гри нову функцію: після проходження певного рівня, програма генерувала промо-код, за яким можна було отримати безкоштовну наліпку. Через добу боту надійшло 934 замовлення.
Висновки: діалогові інтерфейси – це сучасний канал лідогенераціі. Сьогодні ним користуються компанії, що працюють у сфері автопрому, нерухомості, інформаційного бізнесу і т. п. Залучити користувачів за допомогою цікавого бота досить просто, потрібно вирішити інше завдання – як зробити сервіс корисним і утримати увагу аудиторії.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!