Які ключові завдання у чат-ботів?

Чат-боти все частіше стали використовуватися як бізнес-помічники. Компаніям вони допомагають розвантажити операторів кол-центрів і спростити роботу з процесами, які повторюються. Ми підготували перелік основних завдань, які виконують чат-боти і які роблять їх вигідними для бізнесу.
Автоматизація однакових завдань
Якщо ви займаєтеся підприємництвом, то часто стикаєтеся із завданнями, які постійно повторюються. Наприклад, перевірка документів на правильність, складання рахунків і таке інше. Ці процеси можна автоматизувати за допомогою чат-бота.
Зворотний зв'язок з користувачами 24/7
Якщо ваша компанія надає послуги 24/7 – це величезний плюс вам і вашому бізнесу. Зрозуміло, нераціонально залучати додатковий персонал до нічних змін. Людей можуть замінити чат-боти. Розповісти про послуги, проконсультувати, надати додаткову інформацію – вони прекрасно з цим впораються.
Ведення продажів
Сьогодні все більше і більше користувачів віддають перевагу придбанню товарів за допомогою ботів. Це швидко, зручно і ефективно. Якщо ви бажаєте збільшити кількість продажів – залучайте їх: вони спростять комунікацію з клієнтами і прискорять процес оформлення замовлень.
Виключення людського фактора
Чат-бот не має ніяких упереджень і емоцій – він повністю позбавлений людського фактора. Це корисно у таких процесах, як збір фідбека, спонукання працівників здавати вчасно звіти або оцінка роботи персоналу.
Інтеграція з інформаційними системами
Ботів просто інтегрувати з будь-якими інформаційними системами: CRM, аналітикою, бухгалтерією, BPM й іншими. Це означає, що персонал може взаємодіяти з кожною з цих систем через чат-бота.
Самоосвіта
Крім того, що чат-боти можуть виконувати безліч завдань, вони володіють однією корисною функцією: ті, які засновані на AI-алгоритмах, можуть ще й самостійно навчатися.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!