Як перевірити чат-бот щодо ефективності?

Ви володієте компанією і використовуєте для її просування чат-бота? Щоб його робота була ефективною, варто час від часу тестувати бота за 5 показниками. Якщо вони у належному стані – то продовжуйте!
Задоволеність
Щоб розуміти, чи дійсно чат-бот може надати послуги швидко і зручно, варто час від часу запитувати у користувачів, наскільки він комфортний у використанні. Тільки фідбек від клієнтів допоможе покращити його функціональність.
Розуміння мов
Завжди варто пам'ятати про те, що бот не може розмовляти з клієнтом так, як це робить звичайний оператор кол-центру. Важливо усунути всі мовні помилки бота для повноцінного спілкування компанії з користувачем.
Утримання
Для розуміння того, наскільки клієнти зацікавлені в чат-боті, важливо вести статистику відвідування і з'ясовувати відсоток повернення користувачів протягом певного часу.
Фінансова вигода
У будь-якому випадку чат-бот як інструмент повинен позитивно позначитися на діяльності компанії. Якщо поліпшується комунікація з клієнтами, відповідно, повинен зростати прибуток. Якщо ж прибуток не росте – варто переглянути алгоритми роботи бота.
ШІ та швидкість машинного навчання
Особливість розумного чат-бота у тому, що він може самостійно вимірювати прогрес, аналізувати показники самообслуговування без втручання людини.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!