Як привернути увагу до чат-бота: 6 корисних порад

Розробити чат-бота – це лише півсправи. Він повинен вміти привертати увагу. Ми зібрали кілька корисних рекомендацій, як популяризувати віртуального співрозмовника серед цільової аудиторії.
Порада 1: Створіть гарний опис
У вас є лише 160 символів для опису чат-бота на його сторінці в месенджері. Намагайтеся стисло перелічити переваги, головні характеристики та можливості бота. Не забудьте про правила користування. Боти, з яким користувачі мають розібратися самостійно, на 25% програють у популярності тим, які підказують співрозмовникові, що робити далі.
Порада 2: Покажіть, що ваш бот є унікальним
Зробіть з бота особистість. Він буває саркастичним або милим, пише від першої особи чи від представника компанії. Користувачі люблять ботів, які надсилають їм жарти, гифки та картинки.
Порада 3: Зробіть спілкування природнім і простим
А ще користувачам подобається, коли з ними розмовляють просто та природно. Пишуть не «Поверніться до меню», а «Чим можу допомогти ще?». Бот компанії American Eagle іноді пише: «Братан, що робитимемо далі?» І це спрацьовує.
Цікавий факт – якщо бот додає до тексту відповідні смайлики, листування з ним триває на 85% довше.
Порада 4: Не обдурюйте користувачів
Всі розуміють, що функціональні можливості ботів наразі обмежені. Навіть ботів зі штучним інтелектом. Тому користувачі скептично ставляться до роботів, які «вміють все». Знайшовши у таких ботів баг, зазвичай пишуть негативні відгуки.
У мережі шанують правду. Розкажіть, на що ваш бот здатен, додайте опцію швидкого перемикання на оператора для вирішення складних питань.
Совет 5-й: Не будьте многословными
У месенджерах зазвичай сидять зі смартфонів. Екран маленький, інформації на ньому обмаль, читати великі тексти немає часу. Тому нехай ваш бот говорить мало та по суті. Ліміт повідомлення – 100 символів.
Майте на увазі: ніхто не любить ботів, що спамлять!
Порада 6: Пам'ятайте, спілкування – це мистецтво
Важливо дотримуватися балансу між нав'язливістю та байдужістю. Створюючи чат-бота, пам'ятайте про головне – турботу про користувача. Нехай віртуальний співрозмовник відповідає швидко, говорить мало, але цінні речі. Наприкінці розмови бажано стисло підсумувати, нагадати про важливі деталі чи вивести на екран головне меню.
Чат-бот не замінить друга, але має шанс стати цікавим співрозмовником, з яким час від часу цікаво поспілкуватися.