Havas Media: маркетингові тренди у доповненій реальності, чат-ботах і нативній рекламі

Про головні маркетингові тренди розповідає гендиректор Havas Media Олена Бєлова. Вона поділила їх за медіаканалами owned, shared, earned і paid.
Owned
1. Розповсюдження AR
AR- і VR-технології вже кілька років поспіль очолюють медіатренди, але зараз вони набули значно ширшого застосуванне. Навіть консервативна «Пошта Росії» до Нового року випустила листівки, що оживають, якщо навести на них камеру смартфону. Проект виконано спільно з російським VR-розробником Latum.
2. Чат-боти
Чат-боти створюють імітацію живого спілкування з покупцем і покращують якість обслуговування. Скажімо, косметична компанія Sephora запустила бота до Snapchat – він допомагає підібрати потрібний товар.
Крім Snapchat, активно розвиває технологію чат-ботів також Facebook.
Shared
3. Незвичайні колаборації
Компанії з різних категорій об'єднують зусилля та виробляють незвичайні лінійки продуктів. Наприклад, Apple виготовляє розумний годинник для занять спортом спільно з Nike та витонченіші моделі - з Hermes. Такий продукт набуває додаткової цінності в очах покупця, а компанія охоплює ширший ринок.
4. Спільна організація заходів
Організація яскравого заходу працює на образ бренду не гірше за масштабну рекламну кампанію. Приміром, IBM виступила одним з організаторів тенісного турніру Australia Open і довела, що аналіз даних це захоплююче видовище. Завдяки VR-технологіям вона запропонувала відвідувачам зіграти партію в теніс з будь-яким із спортсменів.
Earned
5. Робота з лідерами думок на різних платформах
На YouTube, Instagram, інших майданчиках є свої лідери думок. Співпраця з ними виведе на потрібну аудиторію та розповість про продукт у розважальній формі. Тому для реклами нової лінійки окулярів компанія Dior залучила скандально відомого модного художника Дуга Абрахама (BessNYC4).
Paid
6. Еволюція нативної реклами
Нативна реклама виходить за межі текстового формату. Вона активно освоює інші форми: документальні ролики, інфографіку та навіть повноцінні освітні проекти. Наприклад, Netflix на підтримку нового сезону серіалу «Нарко» запустила сайт, на якому розмістила історію кокаїнового бізнесу в Колумбії 60-х.