Facebook-бот Milana допомагає студентам вчитися

11 липня 2017
Facebook-бот Milana допомагає студентам вчитися

Співробітник Одеської юридичної академії Денис Іванов розробив на платформі Facebook Messenger чат-бота Milana. Цифровий асистент викладача допомагає студентам вивчати морське право.

Milana показує оцінки, надає конспект на задану тему, шукає корисні відеолекції та допомагає здати «хвости» безпосередньо в чаті. За його підтримки студенти створюють групові чати, переглядають списки літератури та багато іншого.

Розробник бота каже, що Milana спрощує навчальний процес і робить його цікавішим. Для кожного типу студентів бот пропонує відповідний рівень підготовки:

  • студенти, які готуються до лекції в останню хвилину, просять у бота стислий конспект по кожній темі;
  • тим, хто приділяє підготовці кілька годин або цілий вечір, бот надсилає відеолекції;
  • для студентів, які готуються заздалегідь, є першоджерела та додаткові матеріали.

Milana також виступає в якості асистента викладача, приймаючи у студента перездачу предмету. Бот ставить запитання у формі, яка виключає можливість плагіату та дає зрозуміти, чи орієнтується студент по темі. Відповідь надходить з месенджера на пошту викладачеві, який виставляє оцінку за перездачу в електронному журналі.

Іванов каже, що Milana не замінить викладача, але візьме на себе рутинні завдання, які забирають багато часу. Наразі чат-бот знає лише одну дисципліну – морське право, але не проблема навчити його й іншим предметам.

Бот працює в тестовому режимі, проте студенти від нього вже у захваті. До початку нового навчального року розробник запустить повноцінну версію Milana. А ще наприкінці літа він поїде на міжнародну конференцію до Нью-Йорка, де представить бота провідним експертам цієї галузі.

 

 

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії