Facebook-бот Milana допомагає студентам вчитися

Співробітник Одеської юридичної академії Денис Іванов розробив на платформі Facebook Messenger чат-бота Milana. Цифровий асистент викладача допомагає студентам вивчати морське право.
Milana показує оцінки, надає конспект на задану тему, шукає корисні відеолекції та допомагає здати «хвости» безпосередньо в чаті. За його підтримки студенти створюють групові чати, переглядають списки літератури та багато іншого.
Розробник бота каже, що Milana спрощує навчальний процес і робить його цікавішим. Для кожного типу студентів бот пропонує відповідний рівень підготовки:
- студенти, які готуються до лекції в останню хвилину, просять у бота стислий конспект по кожній темі;
- тим, хто приділяє підготовці кілька годин або цілий вечір, бот надсилає відеолекції;
- для студентів, які готуються заздалегідь, є першоджерела та додаткові матеріали.
Milana також виступає в якості асистента викладача, приймаючи у студента перездачу предмету. Бот ставить запитання у формі, яка виключає можливість плагіату та дає зрозуміти, чи орієнтується студент по темі. Відповідь надходить з месенджера на пошту викладачеві, який виставляє оцінку за перездачу в електронному журналі.
Іванов каже, що Milana не замінить викладача, але візьме на себе рутинні завдання, які забирають багато часу. Наразі чат-бот знає лише одну дисципліну – морське право, але не проблема навчити його й іншим предметам.
Бот працює в тестовому режимі, проте студенти від нього вже у захваті. До початку нового навчального року розробник запустить повноцінну версію Milana. А ще наприкінці літа він поїде на міжнародну конференцію до Нью-Йорка, де представить бота провідним експертам цієї галузі.