Чотири кроки – і ваш чат-бот є корисним у роботі!

У 2016 році стався справжній бум у торгівлі: тепер при замовленні товарів або послуг замість спілкування з операторами-людьми клієнти можуть «спілкуватися» з чат-ботами. Щодо ідеї, то таке ноу-хау мало змінити електронну торгівлю, але цього не сталося. Щоб зробити чат-бот дійсно ефективним і корисним, варто скористатися чотирма принципами:
- бот як менеджер;
- бот зі спеціалізацією вузької спрямованості;
- бот повинен синхронізуватися з людиною;
- одночасне керування працівниками і ботами.
Бот як менеджер
Щоб чат-боти змінили бізнес на краще, до них варто ставитися так само вимогливо, як і до людей. Взагалі клієнтам все одно, з ким вони спілкуються – з людиною чи ботом. Головне – отримати компетентну та належну допомогу. Якщо ж стандарти стосовно всіх співробітників будуть однакові – можна розраховувати на однакове виконання вимог.
Бот зі спеціалізацією вузької спрямованості
Якщо ж чат-бот спеціалізується у будь-якій сфері, це допоможе йому «не розгубитися» при складному питанні, що, у свою чергу, дозволить підвищити рівень клієнтської задоволеності.
Бот повинен синхронізуватися з людиною
У тих випадках, коли бот не знає, яку надати відповідь на певне питання, вкрай необхідно своєчасне переведення на фахівця-людину. Налаштувати зв'язок «бот-людина» дуже важливо для повноцінного функціонування сервісу.
Одночасне управління працівниками і ботами
Щоб синхронізація була успішною, необхідно зробити так, щоб і чат-боти, і менеджери знаходилися в одній системі, з можливістю поступового перемикання з чат-бота на людину і навпаки.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!