Чим корисні чат-боти як інструменти для просування?

Які інструменти використовують маркетологи, щоб залучити й утримати все більше користувачів на сайтах? Одними з найбільш ефективних стали чат-боти: вони прекрасно виконують завдання щодо комунікації з потенційними клієнтами. У чому ж ключові переваги?
Широкий вибір контенту
Щоб з цікавим контентом людина знайомилася в актуальний для неї час, можна використовувати чат-ботів. Наприклад, ШІ варто запрограмувати для відстеження покупок клієнтів і моніторингу даних про їхні побажання. Як тільки отримана ця інформація – можна надавати потрібний контент.
Тепла взаємодія з клієнтом
Якщо ви вже змогли «зачепити» чимось клієнта, чат-бот може підтримувати зв'язок з людиною за допомогою милих фраз, емоджі або навіть гифок. Це привертає увагу і викликає позитивні емоції.
Підвищення цінності чат-бота у плануванні
Якщо ви знаєте, що ваш клієнт вже шукав, наприклад, варіанти готелів у певному місті, надайте йому повний перелік кращих пропозицій, а також подій, які відбудуться поруч. Увага і така швидка реакція бота стануть цінними для людини.
Отримання зворотного зв'язку
Завдяки чат-боту можна дізнатися про переваги та недоліки компанії очима клієнта. Сторонній людині клієнт навряд чи буде розповідати про те, що йому сподобалося, а що – ні. За допомогою бота є можливість дізнатися всю додаткову інформацію, яка вас цікавить.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!