Чим корисні чат-боти як інструменти для просування?

16 січня 2018
Чим корисні чат-боти як інструменти для просування?

Які інструменти використовують маркетологи, щоб залучити й утримати все більше користувачів на сайтах? Одними з найбільш ефективних стали чат-боти: вони прекрасно виконують завдання щодо комунікації з потенційними клієнтами. У чому ж ключові переваги?

Широкий вибір контенту
 

Щоб з цікавим контентом людина знайомилася в актуальний для неї час, можна використовувати чат-ботів. Наприклад, ШІ варто запрограмувати для відстеження покупок клієнтів і моніторингу даних про їхні побажання. Як тільки отримана ця інформація – можна надавати потрібний контент.

Тепла взаємодія з клієнтом
 

Якщо ви вже змогли «зачепити» чимось клієнта, чат-бот може підтримувати зв'язок з людиною за допомогою милих фраз, емоджі або навіть гифок. Це привертає увагу і викликає позитивні емоції.

ChatBot Conference UA: Chem polezni chat_boti v kachestve instrumentov dlya prodvijeniya 1

Підвищення цінності чат-бота у плануванні
 

Якщо ви знаєте, що ваш клієнт вже шукав, наприклад, варіанти готелів у певному місті, надайте йому повний перелік кращих пропозицій, а також подій, які відбудуться поруч. Увага і така швидка реакція бота стануть цінними для людини.

Отримання зворотного зв'язку
 

Завдяки чат-боту можна дізнатися про переваги та недоліки компанії очима клієнта. Сторонній людині клієнт навряд чи буде розповідати про те, що йому сподобалося, а що – ні. За допомогою бота є можливість дізнатися всю додаткову інформацію, яка вас цікавить.

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії