Чат-боти навчилися переконувати людей

21 липня 2017
Чат-боти навчилися переконувати людей

Доцент з когнітивної науки в Університеті Північної Кароліни, доктор Саміра Шейх створила чат-бота, здатного аргументовано довести людині власну точку зору. В процесі суперечки він обґрунтовує власну думку та часто переконує людину змінити її думку.

Доцент зізналася, що на розробку бота її надихнуло питання Алана Тьюринга: «Чи здатні роботи думати?» Вона вирішила навчити програму головним принципам людського спілкування, а саме – здатності переконувати співрозмовника. Бота розробляли на новітніх технологіях штучного інтелекту на базі знань з галузі соціальної психології та науки про мислення. Вийшов унікальний віртуальний співрозмовник, здатний підтримувати інтелектуальну суперечку.

Готового бота тестують. За словами Шейх, на цьому етапі вони досить успішні.

У найближчі 10 років роботів задіюватимуть у якості компаньйонів, доглядальниць і т.д. Вже сьогодні є прецеденти. Приклад – відомий робот Pepper. Здібності підтримувати розумний діалог і переконливо обґрунтовувати власну точку зору стануть у нагоді машинам для соціальної адаптації.

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії