Чат-боти навчилися спілкуватися не лише з людьми, але й між собою

02 серпня 2017
Чат-боти навчилися спілкуватися не лише з людьми, але й між собою

У Лабораторії, що досліджує ШІ Facebook, чат-ботів навчають спілкуватися та вести переговори. Процес навчання здійснюється за наступним алгоритмом: у будь-якому діалозі беруть участь два боти з однаковим набором якихось предметів. Скажімо, чотири капелюхи, два шалики, одна книга. Цінність кожного об'єкта різна.

Під час діалогу обидві сторони мають поділити предмети таким чином, щоб зібрати для себе найцінніші. Їхнє завдання – провести переговори та з'ясувати, як саме отримати більше об'єктів найвищої цінності.

Дослідники опублікували результати перших тестувань. З`ясувалося, під час тестових переговорів боти створили щось схоже на власну мову.

Один з розробників Georgia Tech пояснив це явище – ботів не обмежили у спілкуванні винятково правилами англійської мови. Вони скорочували фрази та з'єднували слова у дивні повідомлення аби досягти більшої ефективності від діалогу. Приміром, називаючи один предмет п'ять разів поспіль, бот у такий спосіб виявляв бажання отримати цей предмет у п'яти примірниках.

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії