Чат-боти – ефективні фінтех-інструменти всередині месенджерів і не тільки

16 березня 2017
Чат-боти – ефективні фінтех-інструменти всередині месенджерів і не тільки

За стислий проміжок часу чат-боти перетворилися на ефективний інструмент комунікації брендів з клієнтами.

По-перше, вони докладно дізнаються про продукт компанії та миттєво відповідають на запитання. По-друге, дають можливість швидко сплатити за послуги безпосередньо в чаті без додаткових додатків чи зайвих відвідин сайту компанії.

Боти для фінансових послуг у месенджерах

Одного з перших ботів, який здійснював транзакції через Facebook Messenger, запустила PayPal у 2016 році. Компанія інтегрувала подібну функцію в Siri на iOS, завдяки чому власники «яблучних» гаджетів отримали нагоду надсилати грошові кошти голосовими командами. Цього року PayPal розробила аналогічного платіжного бота для Slack.

Крім PayPal, спеціальних ботів для здійснення грошових операцій у Facebook Messenger запустили найбільший інтернет-аукціон eBay, платіжні системи MasterCard і American Express, Фінтех-стартап TransferWise та багато інших великих компаній.

Чат-боти – ефективні фінтех-інструменти всередині месенджерів і не тільки

А ось всесвітньо відома система Western Union обрала для впровадження платіжного бота платформу Viber. Натиснувши на кілька кнопок, клієнти компанії надсилають кошти іншим користувачам.

Месенджер китайської компанії WeChat теж дає змогу користувачам пересилати кошти, сплачувати комунальні послуги, здійснювати покупки, замовляти їжу додому та багато іншого.

Приклади платіжних чат-ботів, які працюють поза месенджерами

Платіжних ботів зазвичай створюють окремими сервісами, які працюють не тільки в месенджерах, але й на інших платформах. Позаяк, фінтех-компанія Cleo розробила бота зі штучним інтелектом, спілкування з яким здійснюється в Facebook через СМС-повідомлення та персональних голосових помічників Amazon і Google. Сервіс надає користувачам дані про поточний баланс, показує кількість витрачених коштів за конкретними торговельними категоріями, нагадує про важливі угоди та ін.

Отже, сьогодні чат-боти є тим інструментом, який допомагає налагодити та зміцнити взаємодію брендів з користувачами.

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії