Чат-бот Ralph: обери подарунок від LEGO за декілька кліків!

Компанія LEGO у рамках передноворічної рекламної кампанії розробила чат-бота Ralph, який допомагає покупцям обирати ідеальні подарунки.
Чат-бот ставить клієнтам прості запитання, які чергуються з кумедними GIF-файлами, і у підсумку надає рекомендації щодо подарунків. Бот доступний у Facebook Messenger і News Feed Ads.
Старший менеджер підрозділу digital-споживачів LEGO, Джеймс Пултер, розповів, що вони постійно шукають нові та цікаві способи спілкування зі споживачами. Чат-боти – це те, що все частіше використовується брендами для участі у цифровому просторі та стимулювання продажів.
Британський менеджер з digital-маркетингу LEGO, Дженел Холтон, додала: «Ми хотіли створити цікавий і простий інструмент для покупців, щоб допомогти їм зорієнтуватися у величезному асортименті LEGO і обрати ідеальний подарунок. З огляду на охоплення ринку Facebook, чат-бот був відповідним вибором».
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!