Чат-бот від Booking.com бронює житло швидко і зручно

19 грудня 2017
Чат-бот від Booking.com бронює житло швидко і зручно

Онлайн-сервіс бронювання житла Booking повідомив про випуск бета-версії чат-бота Booking Assistant. Ботом можна скористатися з будь-якого мобільного пристрою в будь-якій країні, але лише англійською мовою.

Він відрізняється від сайту тим, що включає і платформу для обміну повідомленнями, і службу підтримки, і сам сервіс з бронювання. До того ж, процес бронювання проходить набагато швидше, ніж на сайті – лише за 5 хвилин.

Крім цього, Booking Assistant може аналізувати всі повідомлення клієнтів для подальшого визначення частих запитів, які потребують допомоги. Найчастіше вони пов'язані з оплатою, скасуванням броні, зміною часу приїзду/від'їзду, замовленням таксі, сніданку і тому подібне.

Згодом чат-бот буде більш досконалий, оскільки він постійно «навчається» систематизації запитів: сервіс буде визначати тип повідомлення користувача і направляти його до однієї з 90 тем для опрацювання.

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії