Чат-бот від Booking.com бронює житло швидко і зручно

Онлайн-сервіс бронювання житла Booking повідомив про випуск бета-версії чат-бота Booking Assistant. Ботом можна скористатися з будь-якого мобільного пристрою в будь-якій країні, але лише англійською мовою.
Він відрізняється від сайту тим, що включає і платформу для обміну повідомленнями, і службу підтримки, і сам сервіс з бронювання. До того ж, процес бронювання проходить набагато швидше, ніж на сайті – лише за 5 хвилин.
Крім цього, Booking Assistant може аналізувати всі повідомлення клієнтів для подальшого визначення частих запитів, які потребують допомоги. Найчастіше вони пов'язані з оплатою, скасуванням броні, зміною часу приїзду/від'їзду, замовленням таксі, сніданку і тому подібне.
Згодом чат-бот буде більш досконалий, оскільки він постійно «навчається» систематизації запитів: сервіс буде визначати тип повідомлення користувача і направляти його до однієї з 90 тем для опрацювання.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!