Чат-бот Nina – найкращий AI-асистент для бізнесу

08 червня 2017
Чат-бот Nina – найкращий AI-асистент для бізнесу

Компанія Nuance розробила на базі розмовного штучного інтелекту функціонального бізнес-помічника Nina.

Чат-бот вже обслуговує понад 6,5 тисяч компаній у цілому світі та зараз став ще функціональнішим.

Головна особливість Nina – бот розуміє, коли чогось не знає. Однак замість шукати відповідь в Інтернеті та надавати неперевірену інформацію, він одразу перемикає клієнта на оператора. Водночас чат-бот досить добре розуміється на бізнесі та здатен надавати користувачеві найповнішу інформацію про продукт, компанію та ін.

У процесі експлуатації Nina навчається, використовуючи для цього спеціальну платформу, куди завантажується величезний масив бізнес-даних. Бот настільки вдалий, що в змозі обробляти близько 90% запитів, а в решта випадках швидко з'єднувати з оператором. Крім того віртуальна помічниця запам'ятовує відповідь фахівця, яку наступного разу надає самостійно.

Nina працює на різних платформах. Вміє спілкуватися текстом і голосом, зокрема, через колонку Amazon Echo. Це досить зручно. Скажімо, користувач напише про проблему в месенджері Facebook, проконсультується голосовим зв'язком і чат-бот згодом надсилатиме йому СМС-звіти про перебіг справи.

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії