Чат-бот Nina – найкращий AI-асистент для бізнесу

Компанія Nuance розробила на базі розмовного штучного інтелекту функціонального бізнес-помічника Nina.
Чат-бот вже обслуговує понад 6,5 тисяч компаній у цілому світі та зараз став ще функціональнішим.
Головна особливість Nina – бот розуміє, коли чогось не знає. Однак замість шукати відповідь в Інтернеті та надавати неперевірену інформацію, він одразу перемикає клієнта на оператора. Водночас чат-бот досить добре розуміється на бізнесі та здатен надавати користувачеві найповнішу інформацію про продукт, компанію та ін.
У процесі експлуатації Nina навчається, використовуючи для цього спеціальну платформу, куди завантажується величезний масив бізнес-даних. Бот настільки вдалий, що в змозі обробляти близько 90% запитів, а в решта випадках швидко з'єднувати з оператором. Крім того віртуальна помічниця запам'ятовує відповідь фахівця, яку наступного разу надає самостійно.
Nina працює на різних платформах. Вміє спілкуватися текстом і голосом, зокрема, через колонку Amazon Echo. Це досить зручно. Скажімо, користувач напише про проблему в месенджері Facebook, проконсультується голосовим зв'язком і чат-бот згодом надсилатиме йому СМС-звіти про перебіг справи.