Чат-бот – маркетингове рішення на заміну заблокованим інструментам для реклами

01 грудня 2017
Чат-бот – маркетингове рішення на заміну заблокованим інструментам для реклами

Для українських маркетологів блокування соцмережі «ВКонтакті» та «Яндекса» стало досить шокуючим кроком. Ті, хто раніше не мав справи з альтернативними рекламними інструментами, повинні були або освоювати, або придумувати щось абсолютно нове.

Зрозуміло, фахівцям хотілося б, щоб все було швидко, ефективно і без будь-яких тимчасових і фінансових втрат. Такий спосіб є – це чат-боти. В Америці їх використовують вже 2 роки, а у Китаї – понад 4 роки. Чи варто українським фахівцям використовувати такий інструмент для розкрутки товарів або послуг?

Щоб дати відповідь на це питання, необхідно зазначити головні переваги чат-ботів. Позитивних сторін багато:

  • залучити клієнта з таргетингової реклами до чат-бота дешевше, ніж за допомогою звичайної;
  • створення бота обійдеться дешевше, ніж розробка мобільного додатка;
  • бот швидко відповідає на запитання користувачів;
  • чат-бот може виконувати одночасно декілька функцій;
  • комунікація чат-бота з людиною більш персоналізована, ніж, наприклад, через email-розсилку;
  • немає необхідності використовувати кол-центр;
  • чат-бот можна перенести з одного месенджера до іншого;
  • з ботом можна зв’язатися навіть при слабкому Інтернеті.

Є кілька типів чат-ботів, які різняться функціями:

  • боти-помічники;
  • HR-боти;
  • асистенти для покупки квитків;
  • менеджери з продажу;
  • новинні агрегатори;
  • фінансові асистенти;
  • офісні асистенти;
  • корпоративні боти.

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії