Чат-бот – маркетингове рішення на заміну заблокованим інструментам для реклами

Для українських маркетологів блокування соцмережі «ВКонтакті» та «Яндекса» стало досить шокуючим кроком. Ті, хто раніше не мав справи з альтернативними рекламними інструментами, повинні були або освоювати, або придумувати щось абсолютно нове.
Зрозуміло, фахівцям хотілося б, щоб все було швидко, ефективно і без будь-яких тимчасових і фінансових втрат. Такий спосіб є – це чат-боти. В Америці їх використовують вже 2 роки, а у Китаї – понад 4 роки. Чи варто українським фахівцям використовувати такий інструмент для розкрутки товарів або послуг?
Щоб дати відповідь на це питання, необхідно зазначити головні переваги чат-ботів. Позитивних сторін багато:
- залучити клієнта з таргетингової реклами до чат-бота дешевше, ніж за допомогою звичайної;
- створення бота обійдеться дешевше, ніж розробка мобільного додатка;
- бот швидко відповідає на запитання користувачів;
- чат-бот може виконувати одночасно декілька функцій;
- комунікація чат-бота з людиною більш персоналізована, ніж, наприклад, через email-розсилку;
- немає необхідності використовувати кол-центр;
- чат-бот можна перенести з одного месенджера до іншого;
- з ботом можна зв’язатися навіть при слабкому Інтернеті.
Є кілька типів чат-ботів, які різняться функціями:
- боти-помічники;
- HR-боти;
- асистенти для покупки квитків;
- менеджери з продажу;
- новинні агрегатори;
- фінансові асистенти;
- офісні асистенти;
- корпоративні боти.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!