Чат-бот ENGINE Digital визначив улюблений контент українських користувачів Facebook

Компанія ENGINE Digital задіяла чат-бота, щоб з'ясувати, який контент найбільше цікавить українського користувача Facebook. Розумна програма опитала 236 респондентів і визначила, який контент людей чіпляє, а який – дратує.
Загальні дані
За даними чат-бота, більша половина опитаних регулярно користується Facebook для спілкування, перегляду новин і розважального контенту. З них 22% використовують ПК, а 31% надає перевагу мобільному гаджету. Лише п'ята частина користувачів звертає увагу на пости брендів, інші читають переважно друзів.
Який контент цікавить?
Аби користувачі підписалися на сторінку бренду, контент має бути корисним і цікавим. Понад чверть респондентів відповіли, що підпишуться на сторінку, якщо вже користуються товарами компанії. А ось популярність марки, можливість виграти приз і нав'язлива реклама практично не сприяють збільшенню підписників. 1% користувачів увійде до групи лише для того, щоб написати гнівний відгук.
Майже 40% користувачів люблять live stream унікальних подій. Отже до брендів, які це транслюють, публіка Facebook ставиться лояльніше.
Варто зазначити, що лише 18,8% користувачів не заходять на сторінку бренду для перегляду вже існуючого контенту. Тому компаніям слід ретельно підбирати пости та пильнувати власний імідж.
Що дратує?
20,5% користувачів відписуються, коли бренд постійно просить розшерити конкурси та дописує не в тему. 18,5% нервують, якщо адміністратори не відповідають на повідомлення. 15,1% розфренджують за несмішні жарти, 13,2% – за однаковий нецікавий контент, а 12,7% – за неякісне та несмачне візуальне оформлення.
До слова, більшість респондентів не беруть участь у конкурсах, тому постійні розіграші їх тільки відштовхують.
Зворотній зв`язок
Думку про бренди половина користувачів висловлює у себе на сторінці, чверть залишає на сторінці компанії та понад 20% пишуть адмінам у лічку.
Щодо спілкування з чат-ботом, 89% респондентів написали, що їм сподобалося. Більше того, після опитування третина користувачів не припиняє комунікацію з розумним віртуальним співрозмовником.