Бізнес-чат в iMessage: Apple спростила процес спілкування між компаніями та клієнтами

29 січня 2018
Бізнес-чат в iMessage: Apple спростила процес спілкування між компаніями та клієнтами

Навесні 2018 року в Apple iMessage у доступі буде нова функція бізнес-чату. Вона дозволить багатьом фірмам спілкуватися з клієнтами безпосередньо.

Нововведення було представлене під час конференції WWDC 2017. Працівник компанії розповів про особливості бізнес-чату: він дозволяє підтримувати комунікацію з клієнтами, відповідати на їхні запитання, отримувати їхні платежі прямо з iPhone, iPad або Apple Watch, не залишаючи чат.

У додатку компанії можуть створювати власні профілі з описом напрямків діяльності, контактів, адрес і часу роботи. Крім цього, чат-бот надає аналітику щодо відповідей користувачів, а це є необхідним для кращого розуміння того, яке спілкування зі споживачами найбільш ефективне.

 

Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії