Бізнес-чат в iMessage: Apple спростила процес спілкування між компаніями та клієнтами

Навесні 2018 року в Apple iMessage у доступі буде нова функція бізнес-чату. Вона дозволить багатьом фірмам спілкуватися з клієнтами безпосередньо.
Нововведення було представлене під час конференції WWDC 2017. Працівник компанії розповів про особливості бізнес-чату: він дозволяє підтримувати комунікацію з клієнтами, відповідати на їхні запитання, отримувати їхні платежі прямо з iPhone, iPad або Apple Watch, не залишаючи чат.
У додатку компанії можуть створювати власні профілі з описом напрямків діяльності, контактів, адрес і часу роботи. Крім цього, чат-бот надає аналітику щодо відповідей користувачів, а це є необхідним для кращого розуміння того, яке спілкування зі споживачами найбільш ефективне.
Підписуйтесь на новини ChatBot Conference UA у Facebook та Twitter!