Голова Endurance назвав 4 найрозумніших чат-боти

17 лютого 2017
Голова Endurance назвав 4 найрозумніших чат-боти

Більшість сприймає чат-ботів у якості віртуальних співрозмовників, які бувають виключно в онлайн-чаті. Вони відповідають на прості запитання, скеровують клієнта на оператора, коли не спроможні обробити запит самотужки. Технології вдосконалюються, чат-боти – разом з ними. Тепер вони наділені штучним інтелектом, здатні підтримувати повноцінну бесіду та працювати в офлайні.

Засновник компанії Endurance Георгій Фомічев склав перелік розумних ботів, які змінять наше уявлення про можливості технологій.

 

► OK Google: співрозмовник і асистент в одному боті

Голосову команду «Ок Гугл» знають всі. Однак незабаром вийде оновлена версія віртуального співрозмовника – «Гугл Алло». Вірніше, це буде співрозмовник і асистент в одному. Запитання сприйматиме в проговореному чи друкуваному вигляді, а відповідатиме на нього в текстовому форматі.

Крім того, за відсутності мережі є можливість записати запитання у вигляді аудіофайлу. Щойно мережа з'явиться, програма видасть відповідь. Це позбавить необхідності ставити те саме запитання кілька разів поспіль за умови поганого з'єднання.

► Hound: зручна система для виконання ріноманітних завдань

Додаток Hound під час водіння задаватиме пошук потрібного магазину та бронюватиме номер в готелі. Програма знайде саме той варіант, який відповідатиме чітким критеріям користувача. В іншому разі скаже, що такого варіанту на даний момент не існує та запропонує альтернативні версії.

► Amazon Alexa: розумний голосовий помічник у вас вдома

Amazon Echo (Alexa) – це розумний віртуальний помічник вдома. Система ознайомить з прогнозом погоди, ввімкне чи вимкне музику, замовить потрібний товар на Amazon. Звісно продукт має певні обмеження, але корпистувачі залишають тільки позитивні відгуки про нього.

► Jibo: просунутий робот-співрозмовник, який відповідає на будь-які запитання

Проект Jibo неймовірно цікавий. Розробники стверджують, що робот з характером, відповідає практично на будь-яке запитання та змінює модель поведінки відповідно до настрою користувача. Щоправда, функціональний прототип Jibo ще не представлено. Але стартап залучив достатньо інвестицій для випуску продукту на ринок. Отже чекаємо.

За словами Георгія Фомічева, незабаром чат-боти прийматимуть замовлення в кафе та ресторанах, зустрічатимуть відвідувачів конференцій і виставок, здійснюватимуть моніторинг хворих у медустановах, шукатимуть інформацію в Інтернеті та ін.

 

Настає ера розумних ботів, і сьогодні є шанс стати лідером цього ринку чи бодай першим впровадити інноваційне рішення. Приходьте на конференцію ChatBot Conference UA – та дізнайтеся, як це зробити.

 

Share:
Схожі новини
12 лютого 2018
В оновленні месенджера Telegram 4.8, серед іншого, тепер доступні декілька нових корисних функцій: можливість авторизації на сторонніх сайтах і стримінг...
09 лютого 2018
Громадська організація «Антикорупційний штаб» створила чат-бота «Держслужбовець Тарас», який є доступним у месенджерах Telegram і Facebook. Його основне завдання –...
05 лютого 2018
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) допоможе туроператорам з консультацією туристів, які знаходяться на відпочинку. Фахівці запровадили чат-бота, який може відповісти...

Пiдписатись на новини

будь в курсі новин конференції індустрії